donderdag 26 augustus 2010

Review: Hand rituals


Een paar weken geleden heb ik dit pakket tijdens de uitverkoop van de V&D gekocht waar hij 50% goedkoper was dan de normale prijs van €18,90. Het pakket bestaat uit Ginkgo's Secret een ''extra rich & repairing hand balm'' (75 ml) , Hand Therapy een ''nourishing and softening handscrub'' (30 ml) en Infinity een ''ultra rich hand lotion'' (75 ml). Ik vind het alle drie hele fijne producten. Je hebt maar heel weinig nodig, ik moet zelfs opletten dat ik niet teveel gebruik want dan blijven je handen lang vettig.

Wanneer ik mijn handen eens flink onder handen (haha) wil nemen gebruik ik eerst de scrub en vervolgens de handbalm. De handbalm moet heel lang intrekken, maar als je het 's avonds, bijvoorbeeld voor de tv doet, is dat geen probleem. Het resultaat zijn hele zachte heerlijk ruikende handen.
Als ik eens wat minder tijd heb gebruik ik alleen de handlotion en ook dan voelen je handen fluweelzacht aan! De handlotion gebruik ik ook regelmatig tussen de bedrijven door als mijn handen droog aanvoelen.
Ik was nooit een fan van handcreme, ik vond het maar onhandig dat je handen zo vet worden en vond het resultaat niet zo goed. Maar met dit pakket ben ik heel bij en ik gebruik het regelmatig als ik mezelf even wil verwennen.

De producten zijn ook los te koop in de Rituals winkels of in de Rituals Webshop. Je kunt Ginkgo's Secret handbalsem (75 ml) voor €9,50, Hand Therapy handscrub (75 ml) voor €10,90 en de Infinity handlotion (75 ml) voor €8,50 kopen.





Hoe verzorg jij je handen?

2 opmerkingen:

  1. hoi!
    kom je bij mij ook even langs?
    groetjes

    http://tielandje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review! Lijken me echt superfijne producten, wil ik zeker een keertje uitproberen met jou :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails