vrijdag 20 augustus 2010

NOTD - French Manicure Deluxe

Vandaag de allereerste Nail Of The Day: een French Manicure met nail art glitter mix van Essence.
Als eerst doe je natuurlijk een base coat op. Daarna een licht roze nagellak (of een andere lichte kleur, wat je zelf leuk vindt).
Als dit droog is begin je met de lijntjes, dit zal de eerste keer niet meteen goed lukken. Bij mij heeft dit ook een tijdje geduurd totdat de lijntjes eindelijk mooi werden. Oefenen, oefenen, oefenen. Ik gebruik zelf geen french manicure stickertjes, omdat de lijntjes bij mij dan niet mooi worden. Nu zit er al een nagellak op je nagels en als je dan de stickertjes eraf haalt, trek je de nagellak mee. Daarom gebruik ik de tip painter van Essence, je kan natuurlijk ook een ander dun kwastje gebruiken (bijvoorbeeld van een eyeliner).
Als je alle lijntjes gedaan hebt en als ze droog zijn doe je een top coat op en daarna meteen een glittertje, zodat deze op de nagellak blijft plakken. Daarna kan je het beste nog een keer de top coat erover heen doen, zodat het glittertje goed blijft zitten.
De French Manicure Deluxe is nu klaar! Ga lekker op de bank zitten en doe het komende uur zo min mogelijk, zodat de glittertjes goed blijven zitten (ik had al snel te veel gedaan, waardoor één glittertje eraf was gevallen :-S)

Dit heb ik gebruikt:
  • Base coat van de Hema
  • De roze lak komt uit een french manicure pakketje van Casuellle cosmetics (met ook een top coat, witte nagellak, french manicure stickertjes, een vijltje en een nagelriem crème)
  • Tip painter van Essence
  • Top coat van de Hema
  • Nail art glitter mix (de witte variant)

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan joh! :D
    Ik doe zelf meestal als eerst het witte randje en daarna de andere lakjes eroverheen. Op die manier wordt het witte randje iets minder fel en heb je ook geen last dat je nagellak meetrekt met het stickertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails