zondag 12 september 2010

Review: Essence Denim Wanted

Eyeliner opbrengen vind ik niet makkelijk. Een gelliner leek mij fijner werken dan andere eyeliners. Dus ik was erg blij dat Essence met een low-budget eyeliner kwam, zodat ik het uit kan proberen. Ik heb beide kleuren aangeschaft: ''Vintage Style'' en ''Fivepocket Grey''.


Daarnaast heb ik een blauwe glitter oogpotlood genaamd ''My Boyfriend's Jeans'' gekocht. Deze oogpotlood geeft net een feestelijk tintje aan je ogen, maar valt niet heel erg op. Dat vind ik een voordeel, maar dat is voor een ander misschien juist een nadeel ;)


De gel eyeliner bevat een klein kwastje waarmee je de eyeliner aan kunt brengen. Het kwastje is redelijk te gebruiken, maar het gaat met een speciaal eyeliner kwastje wel een stuk beter. De kleur ''Vintage style'' is gewoon zwart, maar de kleur ''Fivepocket grey'' is een grijze kleur, die ik echt heel mooi vind! Ik ben erg blij met mijn aankopen, het is me nu eindelijk eens gelukt een mooi lijntje boven m'n ogen aan te brengen. Hieronder de twee gelliners aangebracht op mijn ogen.



En tot slot nog de swatches...
Ik weet niet meer precies de prijzen per product, maar ik was in totaal niet meer dan 7 euro kwijt. Zeker een aanrader, wat mij betreft! Maar wees er snel bij, want het is een limited edition dus...op = op.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de eyeliners ook. Met een goed base is het goed spul. Leuke dingen. Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik vind je sproeten heel schattig. Echt lief. Is dus positief bedoeld hoor. Maar ik ga je vanaf nu volgen via blogspot. Dus ik kom zeker terug. Je hebt echt een leuke blog met handige en goeie artikels. Kijk ook eens op de mijne. Ik heb een beautyblog. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke blog!
    ik vind allebei de kleuren heel leuk. is die vintage Style in 't echt zo licht, of is hij hier gewoon dun? :$ Ik ga er zeker eentje kopen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de pigmentatie precies toch niet 100% goed, maar voor zo een prijs kan je natuurlijk niet sukkelen !
    Leuk geschreven en leuke foto's
    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails