woensdag 1 september 2010

EOTD: Look a like...Whitney Port

Toen ik deze foto van Whitney Port (van de MTV-series the City en voorheen the Hills) zag, vond ik het zo'n leuke ooglook dat ik hem zelf ook wel eens wilde proberen.


Dus vanmiddag had ik de tijd en heb ik hem geprobeerd na te maken.
Ik ben begonnen met een lichtpaarse/lila oogschaduw van Gosh en heb deze kleur op mijn ooglid aangebracht. Vervolgens heb ik de buitenkant van mijn ooglid met een andere kleur paars donkerder gemaakt. Mijn binnenste ooghoeken wilde ik net zo wit maken als op de foto, maar daar had ik geen goede oogschaduw voor, dus helaas is het alleen een witte gloed geworden. Deze kleur heb ik ook onder mijn wenkbrauw geburikt. In mijn arcadeboog heb ik een rode oogschaduw aangebracht. Dit alles heb ik met een blending brush mooi in elkaar over laten lopen. Tot slot heb ik alleen op de bovenste wimpers mascara aangebracht. Whitney heeft ook nog eyeliner op, maar daar moet ik nog een beetje mee oefenen dus dat heb ik achterwege gelaten.


Dit is het geworden (het was erg lastig om de kleuren mooi over te laten komen op de foto, vanwege het slechte, donkere weer buiten, maar dit zijn de beste foto's).


De producten die ik gebruikt heb zijn:

Hema oogschaduwbasis
GOSH Quattro Eye Shadow Q 52 Violet Night
Catrice Haute Couleur Eye Shadow Palette C01 Catwalk Colours
Miss Helen Oogschaduw No: 01
Bourjous Mascara Liner Effect


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails